NEWSLETTER
Adres E-Mail
Sprzęt Cardio Domowy bieżnie rowery i cykloergometry trenażery eliptyczne trenażery wioślarskie rower spinningowy Sprzęt Siłowy Domowy atlasy ławki Akcesoria hantle, sztangielki, zestawy obciążenia gryfy akcesoria fitness wykładzina, maty inne Sprzęt Cardio Light Commercial cykloergometry trenażer eliptyczny trenażer wioślarski rowery spinningowe Sprzęt Siłowy Light Commercial ławki stanowiska akcesoria
Copyright © York Fitness

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


JAKI RODZAJ GWARANCJI DOSTĘPNY JEST DLA SPRZĘTU FITNESS FIRMY YORK?

Obecnie w naszej ofercie sprzętu York Fitness są zarówno urządzenia klasy "H" przeznaczone do użytku domowego, jak i urządzenia light commercial klasy "S" przeznaczone do lekkich zastosowań komercyjnych i publicznych.

Urządzenia York Fitness klasy użytkowej "H" zostały przetestowane i są przeznaczone tylko i wyłącznie do użytku domowego, osobistego. Nabywając sprzęt domowy firmy York otrzymują Państwo jednocześnie rękojmię jego jakości przez okres 2 lat od daty zakupu. Do sprzętu nie jest dołączana gwarancja w tradycyjnym rozumieniu. Wszelkie uprawnienia dotyczące jakości urządzeń firmy York realizowane są na podstawie przepisów Kodeksu cywilnego o rękojmii. Odpowiedzialność ta bazuje na pojęciu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Typowa niezgodność zachodzi, gdy w wyniku umowy sprzedaży, czyli zgodnego ustalenia pomiędzy kupującym oraz sprzedawcą że przedmiotem umowy będzie sprawny i fabrycznie nowy sprzęt, otrzymują Państwo wadliwe urządzenie.

Uprawnienia kupujących z tytułu rękojmii w przeciwieństwie do gwarancji są ściśle określone w Kodeksie cywilnym i nie mogą być dowolnie zmieniane przez sprzedawcę. Zapisy w dokumentach gwarancyjnych dotyczące przykładowo terminu ustosunkowania się do reklamacji lub ograniczenia odpowiedzialności tylko do określonego rodzaju wad są często mniej korzystne dla kupujących od uprawnień ustawowych przysługujących nabywcom sprzętu York. Uznanie roszczeń wynikających z przepisów o rękojmii może być uzależnione od przestrzegania zapisów instrukcji obsługi w szczególności dotyczących czynności konserwacyjnych oraz od użytkowania zgodnego z przeznaczeniem.

Prosimy pamiętać, iż wszelkie wady należy zgłaszać bezpośrednio do sprzedawcy. Niezwłocznie po zgłoszeniu reklamacji sprzedawca w porozumieniu z nami przekaże Państwu informację co do sposobu jej załatwienia.

W oparciu o 24-letnie doświadczenie jesteśmy przekonani o obopólnych korzyściach jakie płyną z wyżej opisanego sposobu realizacji reklamacji. Tryb ustawowy zapewnia użytkownikom sprzętu York bardzo szerokie uprawnienia reklamacyjne, nie uzależnia możliwości zgłoszenia wady od posiadania dokumentu gwarancyjnego oraz oferuje wygodny sposób zgłaszania reklamacji w miejscu zakupu.

 

Z zasadami gwarancji dla sprzętu klasy "S" mogą się Państwo zapoznać w odpowiedzi na pytanie jaki rodzaj gwarancji obowiązuje dla sprzetu light commercial.


« powrót do FAQ